English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Haziran 2016 Cuma

Minecraft Clambering Cubes Map 1.10


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere minecraft clambering cubes haritasını paylaştım ben daha denemedim ama resimlerdende anlaşıldığı gibi galiba size görevler verip gördüğünüz kutulara gideceksiniz bence oralarda sandıklarda vardır . Ben çok beğendim sizinde beğeneceğinizden eminim iyi oyunlar .











HARITA BILGISI


bloklar oyuncunun iz yukarıdan düşecek, bu yüzden oyuncu blokları tarafından ezilmiş olmaması için hareketli tutmak gerekir: Küpleri clambering tüm Parkour hakkında bir oyundur.
Aynı zamanda, lav arena yerden yükselecek ve oyuncu hayatta kalmak için parkour yapmak zorunda.
Oyunu başlatmak için lobi merkezinde altın bloğu çıkarıyorlar.oyun otomatik olarak oyunu sona erdiğinde, tüm oyuncular ölen ya da sol sona erecek.

OYUNU HEDEFLERI


  • Mümkün olduğunca uzun süre hayatta!
  • son oyuncu ayakta ol! (Multiplayer olarak)
  • bitirme yüksekliğe ulaşır!

ÖZELLIKLER


  • Oyun İçi noteblock müzik
  • Tamamen özelleştirilebilir ayarlar!
    • Oyun modu
      • mümkün olduğunca survivalda kal
      • Son ayakta kalan adam
    • Blok yumurtlama oranları
    • Lav yükselen zamanlayıcı
    • Güç-up yumurtlama



Harita Bilgi :

Harita yapımcısı  : Bananenbroek4

Harita katagorisi : parkour

Harita sürüm       : 1.1

Minecraft sürüm : 1.10

Dosya boyutu      : 1.6 mb 





Minecraft Clambering Cubes map : (İndir)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger