English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Temmuz 2016 Cuma

Minecraft Pokemon Hoenn Adventure Map [1.9]


 Merhaba arkadaşlar bugün sizlere minecraft pokemon hoenn adventure map paylaştım bu harita sizinde bildiğiniz gibi dünyayı kasıp savuran pokemon go'nun adventure haritası ben beğendim sizinde beğeneceğinizden eminim iyi oyunlar .






Tüm ve tüm ismimi Merhaba crafton17 ve bugün benim yeni harita sunacak. Sürüm 1.9 Hoenn Pokémon macera haritası .





Bu harita tüm ihtişamıyla macera Pokemon Zümrüt temsil eden bir harita! Bu haritanın boyutları orijinal harita 3 kat daha büyük söylemektir 3/1 vardır. Ne zaman bir şey demek üç kat daha büyük dedi? Eh aslında bu oyunun her "durum", karakter yapabileceğiniz her ayak izi Örneğin 3 ile çarpılır olduğu anlamına, ben koymak ekran Littleroot Town, kuzey yol, gerçek oyunda, 2 ayak izi yapılmış olduğunu genişlik, bu haritada, yol genişliği 6 blok mesafededir. Bu harita bütün bu yeni başladı, bitmedi. Yakında görüşürüz!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger