English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2016 Pazar

Minecraft Premium Hesaplar Programı (Hepsi Çalışıyor Kapanmadan Sende Gir)


Merhaba arakdaşlar bugün sizlere minecrafta premium serverlere giriş gösterem ama buna girmek için bir program lazım ben size hem anlatacam hemde link paylaşacam kolayca istedeğiniz premiumlu serverlere skinlerle girebileceksiniz.








ilk olarak indirme linklerini gösterecem sonra yapılışını iyi oyunlar 

minecraft launcher : Download

minecraft forge       : Download

minecraft altolder   : Download

Not geçerli sürüm : 1.9.4


 1. şimdi indirdiğiniz şeyleri kurun ve minecraft forge'yi .minecraft dosyasında mods klasörüne atın eğer mods klasörü yoksa kendinizde kurabilirsiniz .

 2. minecraft launcheri açın ve şu siteye girin https://mcleaks.net/  ben gerisini  birvideoyla anlatım  yoksa uzun sürecek ama yinede siz yapamassanız yorum atabilirsiniz çalışmayıcağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuzdur çünkü ben denedim iyi oyunlar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger