English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

++Sitene Ekle

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Haziran 2016 Cumartesi

Mario Mashub Resource Pack For Minecraft 1.10


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere minecraft mario mashub resource pack paylaştım çok güzel olmuş en iyi yanı ise 1.10 sürümüne uyumlu olması ben çok beğendim özellikle mario severlerin bu texture pack  'i yüklemelerini tavsiye ederim ben çok beğendim sizinde beğeneceğenizden eminim iyi oyunlar .  
















wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-1.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-2.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-3.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-4.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-5.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-6.jpg


wii-u-edition-mario-mashup-resource-pack-7.jpg
















Nasıl kurulur?
  • paketini indirin.
  • Açık Minecraft, ve Kaynak paketleri-> Aç Kaynak Klasörü Paketleri> Seçenekler gidin.
  • O klasöre indirilen zip dosyası sürükleyin.
  • paketi seçin ve bitirdiniz!
















Mario Mashub Resource Pack For Minecraft 1.10 (İndir MediaFire)

Mario Mashub Resource Pack For Minecraft 1.10 (İndir Mega)

Mario Mashub Resource Pack For Minecraft 1.10 (İndir GoogleDrive)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Powered By Blogger